Cookies op deze website

Deze website maakt gebruik van cookies om goed te functioneren. Als je wilt aanpassen welke cookies we mogen gebruiken, kan je jouw cookie-instellingen wijzigen. Meer informatie is beschikbaar in onze privacyverklaring.

Cookie instellingen

Strikt noodzakelijk 0 cookies

Je ontvangt strikt noodzakelijke cookies, omdat ze nodig zijn voor het juist functioneren van deze website. Deze cookies kunt u niet uitschakelen.

Geen cookies gevonden

Voorkeuren 0 cookies

Deze website slaat jouw voorkeuren op zodat deze bij een volgend bezoek kunnen worden toegepast.

Geen cookies gevonden

Analyse 0 cookies

Deze website analyseert het gebruik ervan, zodat we functionaliteit daarop kunnen aanpassen en verbeteren. De gegevens zijn anoniem.

Geen cookies gevonden

Tracking 0 cookies

Deze website analyseert je bezoek om de inhoud beter op jouw behoeften af te stemmen.

Geen cookies gevonden

Extern 0 cookies

Deze website maakt gebruik van externe functionaliteit, zoals Social Media deelmogelijkheden.

Geen cookies gevonden

Zoek

#kvraaghetaan

Vormingen op maat

Op maat

Heb je in de kalender niet meteen gevonden waar je naar zocht? Weet dan dat we een heel aantal (andere) onderwerpen ook op maat kunnen organiseren voor jouw regio, zwembad, sport- of vrijetijdsdienst. Kies hieronder een onderwerp en vraag je vorming aan!

Wil je een vorming inplannen, maar vind je het onderwerp hieronder niet terug? Neem dan snel contact op met collega Jan Inghels.

  1. LeerVeiligZwemmen-Met-FredBrevet.webp

    Didactische bijscholing leerlijn zwemmen - Module C

    Naar het brevet otter!
  2. LeerVeiligZwemmen-Met-FredBrevet.webp

    Didactische bijscholing leerlijn zwemmen - Module D

    Naar het brevet orka!
  3. vintia-solution-smart-locking-feature-4-v2.jpg

    Inzicht in ál je bezoekers

    Welke profielen komen bij jou over de vloer? Wat zijn van elk hun specifieke noden en verwachtingen?
  4. Benefits-Excellent-Customer-Service.webp

    Klantgerichtheid in je sportinfrastructuur - Module A

    Wat irriteert een bezoeker en hoe kan je dat opvangen? Hoe kan je nét iets meer doen zodat klanten ook graag terugkeren?
  5. Benefits-Excellent-Customer-Service.webp

    Klantgerichtheid in je sportinfrastructuur - Module B

    Hoe ga je om met agressie en intimidatie? Oefen nog uitgebreider op assertiviteit en klantcommunicatie.
  6. Reddingsboei.jpg

    Noodprocedures in zwembaden - Module A

    Een begeleidingstraject met collega-zwembaden
  7. Reddingsboei.jpg

    Noodprocedures in zwembaden - Module B

    Een begeleiding op maat van jouw zwembad
  8. stop.jpg

    Omgaan met grensoverschrijdend gedrag in zwembaden & sporthallen

    Leer de ernst inschatten van grensoverschrijdend gedrag en kom te weten hoe je er gepast op kan reageren.
  9. autistic-children.webp

    Omgaan met opvallend gedrag

    Hoe kan je bepaalde vormen van opvallend gedrag herkennen? Hoe kan je er gepast mee omgaan? 

Aanbod van partnerorganisaties