Cookies op deze website

Deze website maakt gebruik van cookies om goed te functioneren. Als je wilt aanpassen welke cookies we mogen gebruiken, kan je jouw cookie-instellingen wijzigen. Meer informatie is beschikbaar in onze privacyverklaring.

Cookie instellingen

Strikt noodzakelijk 0 cookies

Je ontvangt strikt noodzakelijke cookies, omdat ze nodig zijn voor het juist functioneren van deze website. Deze cookies kunt u niet uitschakelen.

Geen cookies gevonden

Voorkeuren 0 cookies

Deze website slaat jouw voorkeuren op zodat deze bij een volgend bezoek kunnen worden toegepast.

Geen cookies gevonden

Analyse 0 cookies

Deze website analyseert het gebruik ervan, zodat we functionaliteit daarop kunnen aanpassen en verbeteren. De gegevens zijn anoniem.

Geen cookies gevonden

Tracking 0 cookies

Deze website analyseert je bezoek om de inhoud beter op jouw behoeften af te stemmen.

Geen cookies gevonden

Extern 0 cookies

Deze website maakt gebruik van externe functionaliteit, zoals Social Media deelmogelijkheden.

Geen cookies gevonden

Zoek

Over Sociale media voor je sportdienst - Module C

Sociale media voor je sportdienst - Module C

Bepaal de contentstrategie voor jouw sportdienst!

Online-Marketing-Social-Media-Course.jpg

Inhoud

Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube, TikTok… Het zijn de meest gekende (en tevens te belangrijkste) sociale media-platformen op deze moment. Er technisch mee kunnen werken is één ding, maar hoe zorg je er nu voor dat je als sportdienst de verschillende platformen op elkaar (en op je website en nieuwsbrief) afstemt? Hoe kom je tot een contentkalender die zowel haalbaar, efficiënt als doeltreffend is? Communicatie en planning, het is een match made in heaven!

Een reeks vragen zijn het startpunt voor deze dag. Wie is je publiek? Wat wil je bereiken met je content? Welke thema’s zijn prioritair voor je publiek én je organisatie? Welke kanalen lenen zich daar het best toe?

Aan de hand van ons sjabloon zetten we je op weg om met de juiste strategische basis keuzes te maken; keuzes die zich nadien vertalen in pasklare content. Stap voor stap bouwen we aan een gefundeerde contentstrategie. Daarnaast trek je lessen uit de succesvolle aanpak van andere organisaties.

Na deze opleiding zet je de missie en waarden van je sportdienst om in content, weet je welke kanalen je moet kiezen in functie van je publiek en boodschap en ben je klaar om een doeltreffende en efficiënte contentplanning op te stellen.

Doelgroep

Deze opleiding is gericht naar sportfunctionarissen, beheerders, sportpromotoren en administratieve medewerkers van sportdiensten.

Aantal deelnemers

Er kunnen maximum 12 personen aan de opleiding deelnemen. Bij uitzondering kan dit aantal opgetrokken worden, maar dan dient dit vooraf besproken te worden. Een minimum aantal is er in principe niet. De totale kostprijs staat vast, dus de aanvrager beslist of hij voldoende personeel heeft om deze kost te verantwoorden.

Duur van de opleiding

Deze vorming duurt één dagdeel: 3 uur (van 9.30 tot 12.30 uur of van 13.00 tot 16.00 uur).

Prijzen

600 euro excl. btw per module.

Meeting

 

Vorming aanvragen

Als je deze vorming op maat wil inplannen voor jouw zwembad, sportdienst of sportregio,
vul dan onderstaand aanvraagformulier in. We nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Informatie
We leggen de datum(s in voorkeursvolgorde) voor aan de lesgever!
Kalender 
Kalender 
Kalender 
Contactpersoon
Terug naar boven