Vintia, voorheen Gantner Ticketing, sluit zich aan bij SALTO WECOSYSTEM
Vintia, voorheen Gantner Ticketing, sluit zich aan bij SALTO WECOSYSTEM
Vintia, de nieuwste toevoeging aan het SALTO WECOSYSTEM, biedt ticketing- en reserveringsoplossingen, samen met een nieuwe visuele identiteit voor Salto, Vintia en Gantner.
Vintia, de nieuwste toevoeging aan het SALTO WECOSYSTEM, staat klaar om de vrijetijds- en attractie-industrie te transformeren met haar oplossingen voor ticketing en reserveringen. Voorheen bekend als Gantner Ticketing, is Vintia een leverancier van innovatieve, schaalbare applicaties ontworpen om een ultieme klantbeleving te garanderen binnen deze dynamische sectoren.
Bedrijfspartner Vintia biedt gespecialiseerde, innovatieve totaaloplossingen voor ticketing, reserveringen en inschrijvingen, waardoor klanten hun operationeel management efficiënter kunnen uitvoeren en de klanttevredenheid kunnen vergroten. Dit wordt mogelijk gemaakt door Vintia's geavanceerde applicaties, uitgebreide integratiemogelijkheden en 24/7 klantenservice.
Na de overname van Gantner door SALTO Systems, komt Vintia binnen het vernieuwde SALTO WECOSYSTEM met een hernieuwde focus op oplossingen voor diverse sectoren, waaronder sportcentra, zwembaden, attractieparken, dierentuinen, musea en overheden. De rebranding en herpositionering benadrukt Vintia's streven om te voldoen aan de unieke behoeften van de vrijetijds- en attractie-industrie.
‘De ontwikkeling van SALTO WECOSYSTEM gaf ons de mogelijkheid om Gantner Ticketing en zijn 35-jarige geschiedenis een eigen identiteit te geven onder een nieuwe merknaam. Vintia's alles-in-één ticketing- en reservering oplossing voor de vrijetijdsindustrie verdient het om zelfstandig te groeien, omdat het de sterkte heeft de bezoekerservaring te verbeteren en de operationele efficiëntie van onze klanten naar een hoger niveau te tillen.’ zegt Edwin Hemkes, CEO Vintia.
De lancering van het SALTO WECOSYSTEM gaat gepaard met een nieuwe visuele identiteit voor de corebrands Salto, Vintia en Gantner, inclusief logo, kleurenschema en typografie die geleidelijk zal worden geïmplementeerd in alle bedrijfsmaterialen, productverpakkingen en alle andere brand assets.
Deel dit bericht