Klantgerichtheid in je sportinfrastructuur
Klantgericht optreden is ook in een gemeentelijke context van groot belang. Klanten worden veeleisender, maar vooral de gemeente zélf wil dat haar diensten optimaal worden aangeboden. Meer dan ooit wordt gemeentepersoneel aangesproken op hun attitude en omgang met klanten.
Wat irriteert een bezoeker en hoe kan je dat opvangen? Hoe kan je nét iets meer doen zodat klanten ook graag terugkeren? Een dag vol handige tips die je vanaf de volgende werkdag al kan toepassen.
Datum
Dinsdag 26 oktober 2021 Van 09u30 tot 16u00Prijs
€ 100 voor leden € 150 voor niet-ledenOrganisatie
Netwerk Lokaal Sportbeleid vzw
August de Boeckstraat 1 bus 3
9100 Sint-Niklaas
03.780.91.00
www.lokaalsportbeleid.be
info@lokaalsportbeleid.be
Schrijf je in voor deze activiteit
Welkom op onze website!
Netwerk Lokaal Sportbeleid is de ledenvereniging en het kenniscentrum voor een kwaliteitsvol lokaal en regionaal sport- en recreatiebeleid.
Deze website gebruikt cookies om jou de beste ervaring te geven. Deze cookies zijn noodzakelijk voor functionele redenen zoals authenticatie. Ze bewaren geen persoonlijke data. De cookies worden gebruikt om een algemeen beeld te geven hoe de website gebruikt wordt. Er wordt geen persoonlijke informatie opgeslagen en is helemaal anoniem. Op onze website kan je meer informatie lezen over ons cookiebeleid en privacybeleid.