Podcast Lokaal Sportbeleid! In gesprek met Hidrodoe over gastvrijheid en klantblijheid
Tijd voor een nieuwe podcastaflevering!
Gastvrijheid en klantblijheid in jouw zwembad, Hidrodoe als best practice
Zet als zwembad in op gastvrijheid én klantblijheid om van jouw zwembad een leuke plek voor jouw bezoekers te maken. Hilde De Laet, beheerder van Hidrodoe én fanatieke gastblijheidexperte, vertelt er jullie in deze podcastaflevering meer over. Klaar voor enkele handige tips en tricks om jouw zwembad in te markt te zetten? Veel luisterplezier!
Extra inspiratie en leesvoer
Meer inspiratie nodig over gastvrijheid en klantblijheid? Onderstaande boeken geven jou de nodige extra informatie.
- Boek ‘Moodmaker’ (John Hokkeling)
- Boek ‘Hostmanship, de kunst mensen het gevoel te geven dat ze welkom zijn’ (Jan Gunnarsson)
- Boek ‘Als de koning je klant zou zijn’ (Sydney Brouwer)
- Boek ‘Six Star Service’ (Sydney Brouwer)
- Boek ‘Klantgericht Leiderschap’ (Sydney Brouwer)
- Boek ‘Het geheim van gastvrijheid‘ (Laura de la Mar). De auteur van dit boek gaf een training over gastvrijheid aan het personeel van Hidrodoe.
Beluister Podcast Lokaal Sportbeleid via volgende kanalen
Podcast Lokaal Sportbeleid en deze podcastaflevering met Hilde De Laet is te beluisteren via (klik om te openen);
Gerelateerd
Welkom op onze website!
Netwerk Lokaal Sportbeleid is de ledenvereniging en het kenniscentrum voor een kwaliteitsvol lokaal en regionaal sport- en recreatiebeleid.
Deze website gebruikt cookies om jou de beste ervaring te geven. Deze cookies zijn noodzakelijk voor functionele redenen zoals authenticatie. Ze bewaren geen persoonlijke data. De cookies worden gebruikt om een algemeen beeld te geven hoe de website gebruikt wordt. Er wordt geen persoonlijke informatie opgeslagen en is helemaal anoniem. Op onze website kan je meer informatie lezen over ons cookiebeleid en privacybeleid.